Support Services

Laat support verder gaan dan alleen ondersteuning Onze supportdiensten verhogen de efficientie

De SouthernHill Servicedesk staat 24/7 klaar voor een stukje risicobeperking, het bieden van bedrijfscontinuïteit en waardecreatie. Met ons Network Operations Center (NOC) als centrale component, bieden we uitgebreide beheerdiensten. De servicedesk van SouthernHill is onderscheidend vanwege zijn hoge kwaliteitsstandaarden waardoor we een premium dienst leveren. Of het nu gaat om technische problemen, vragen over onze producten of ondersteuning bij implementaties, ons team van experts staat klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat jouw ervaring met onze diensten soepel en probleemloos verloopt.
SouthernHill - Trusted in Secure Connectivity
SouthernHill heeft het hele beheerproces ingericht conform de ITIL-richtlijnen (Information Technology Infrastructure Library). Op deze wijze kan SouthernHill waarborgen dat incidenten, serviceverzoeken, problemen en veranderingen op een gestructureerde en correcte wijze worden afgehandeld. Door de beschikbaarheid onze skilled servicedesk medewerkers zijn wij in staat om snel de juiste incidentanalyse uit te voeren waarmee de functiehersteltijden van jouw organisatie aanzienlijk kunnen worden verkort. De SouthernHill Servicedesk is, indien gewenst, 24/7 bereikbaar.

Gestructureerd incident- en probleembeheer
Kies voor continue monitoring services

Wij staan garant voor efficiënt incident management en probleemoplossing. Ons team zorgt ervoor dat elk probleem snel en grondig wordt aangepakt, waardoor jouw systemen soepel blijven draaien en je bedrijf operationeel blijft zonder onnodige onderbrekingen. Met onze bewezen methodologieën en expertise kunnen we elk incident effectief afhandelen, zodat jij je kunt concentreren op de groei en innovatie van je organisatie. Vertrouw op ons team om jouw IT-omgeving veilig en stabiel te houden, altijd met het oog op het minimaliseren van downtime en het maximaliseren van efficiëntie. Want bij ons staat jouw bedrijfscontinuïteit voorop!

Op maat gemaakte SLA's

24x7 Support

Professioneel NOC (Network Operation Center)

1e, 2e en 3e lijns support

ITIL gestandariseerd

Real-time alerting & monitoring

Eigen storingsdienst

Schaalbare services

Volledig maatwerk

24/7, 365 dagen per dag continue monitoring van jouw systemen

Onze monitoring services helpen problemen vroegtijdig op te sporen en te verhelpen, nog voordat ze invloed hebben op jouw bedrijfsvoering. Met behulp van monitoringsoftware wordt de beschikbaarheid en correcte werking van onze geleverde diensten continu gecontroleerd op gebieden zoals services, netwerk, firewalls, drempelwaarden, alerts en internet. Via alerts kunnen overschrijdingen van drempelwaarden en incidenten aan beheerders of IT-managers worden gemeld. De tools werken 24×7 en afhankelijk van het afgenomen serviceniveau en de prioriteitsstelling worden meldingen aangepakt.

We vertellen graag over onze succesvolle samenwerkingen

SouthernHill Klantverhaal - WelThuis

WelThuis

WelThuis biedt zorg en ondersteuning aan ouderen in verschillende woonzorglocaties, gericht op welzijn en veiligheid. Connectivity en security zijn belangrijke aspecten voor WelThuis voor het continu kunnen leveren van de beste zorg. Zo zijn diverse WaaS-, NaaS- en FWaaS-oplossingen op de verschillende locaties geïmplementeerd. Maar ook direct-fiber internetverbindingen tussen de verschillende locaties, maken dataoverdracht snel, betrouwbaar en veilig.

SouthernHill Klantverhaal - GoodLife Foods

Goodlife foods

GoodLife Foods produceert een breed assortiment snacks voor diverse markten, met aandacht voor kwaliteit en innovatie. Voor GoodLife Foods legden we diverse internationale verbindingen. Zo dragen we zorg voor een veilige en stabiele koppeling tussen alle Europese vestigingen. Tevens is voor GoofLife foods een MAN opgezet en zijn diverse FWaaS- en Wifi-oplossingen geïmplementeerd.

SouthernHill Klantverhaal - Nooteboom

Nooteboom

Nooteboom Trailers ontwerpt en produceert transportoplossingen voor zwaar en speciaal transport in diverse industrieën. Tussen de verschillende internationale vestigingen is een op IP-VPN gebaseerd bedrijfsnetwerk gebouwd. Alle communicaties zijn hiermee volledig ontsloten van het ‘grote’ world wide web. Hierdoor is het netwerk zeer veilig en optimaal beschermd tegen bijvoorbeeld hackers.

SouthernHill Klantverhaal - Brink

Brink

Brink is actief in bouw, infra en vastgoed en levert duurzame oplossingen voor uiteenlopende projecten. SouthernHill heeft voor Brink een MAN opgezet waarmee alle locaties in Nederland met elkaar verbonden zijn. Dit is inclusief hun datacenters. Hierbij is gekozen voor een centrale firewall oplossing in het datacenter. Tevens is een koppeling naar de Cloud opgezet voor optimale flexibiliteit. Op verschillende locaties zijn WaaS en NaaS oplossingen geïmplementeerd.

SouthernHill Klantverhaal - Ivengi

Ivengi

Ivengi ontwikkelt digitale oplossingen zoals websites en software om bedrijfsprocessen te optimaliseren. Om alle digitale processen optimaal te stroomlijnen en beveiligen levert SouthernHill diverse NaaS- en FWaaS-beheerdiensten. Daarnaast is SouthernHill verantwoordelijk voor de verbindingen tussen verschillende datacenters, een stuk Housing, NaaS in het datacenter en het beheer van de datacenter infrastructuur.

SouthernHill Klantverhaal - MTB

MTB Maastricht

MTB richt zich op werkgelegenheid en maatschappelijke betrokkenheid via re-integratieprogramma’s en arbeidsprojecten. Maatwerk is key bij een organisatie als MTB. Alle verbindingen lopen over een private infrastructuur, waarmee zij voldoen aan hoge eisen op het gebied van privacy- en dataprotectie. Naast deze eigen verbindingen zijn ook oplossingen als WaaS, NaaS en FWaaS geïmplementeerd.

SouthernHill Klantverhaal - KOTI

KOTI

KOTI levert industriële borstels op maat, die worden ingezet voor verschillende toepassingen in diverse sectoren. Als trusted advisor beweegt SouthernHill mee in de connectivity en security behoeften van de organisatie. Denk hierbij aan internetverbindingen, WaaS-, NaaS en FWaaS oplossingen. De geleverde diensten zijn kosten efficiënt en bewegen mee in groei van de organisatie.

GO FULL THROTTLE
MET ONZE CONNECTIVITY SERVICES

In een wereld die voortdurend verandert, is het als organisatie cruciaal om proactief te zijn en snel te kunnen reageren. SouthernHill biedt optimale verbindingen, waardoor jij je kunt concentreren op de kernactiviteiten en altijd klaar bent voor huidige en toekomstige uitdagingen. Met meer dan 10 jaar ervaring en expertise leveren wij maatwerkoplossingen, deskundig advies en ondersteuning voor connectiviteit, beveiliging en IT-projecten.
WiFi as a Service

Network as a Service

Firewall as a Service

Cloud Connect Services

IDS Services

Internet Access (ISP)

nieuws, blogs & artikelen