Support Services
Laat support verder gaan dan alleen ondersteuning Onze supportdiensten verhogen de efficientie
De SouthernHill Servicedesk staat 24/7 klaar voor een stukje risicobeperking, het bieden van bedrijfscontinuïteit en waardecreatie. Met ons Network Operations Center (NOC) als centrale component, bieden we uitgebreide beheerdiensten. De servicedesk van SouthernHill is onderscheidend vanwege zijn hoge kwaliteitsstandaarden waardoor we een premium dienst leveren. Of het nu gaat om technische problemen, vragen over onze producten of ondersteuning bij implementaties, ons team van experts staat klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat jouw ervaring met onze diensten soepel en probleemloos verloopt.
Gestructureerd incident- en probleembeheer
Kies voor continue monitoring services
Wij staan garant voor efficiënt incident management en probleemoplossing. Ons team zorgt ervoor dat elk probleem snel en grondig wordt aangepakt, waardoor jouw systemen soepel blijven draaien en je bedrijf operationeel blijft zonder onnodige onderbrekingen. Met onze bewezen methodologieën en expertise kunnen we elk incident effectief afhandelen, zodat jij je kunt concentreren op de groei en innovatie van je organisatie. Vertrouw op ons team om jouw IT-omgeving veilig en stabiel te houden, altijd met het oog op het minimaliseren van downtime en het maximaliseren van efficiëntie. Want bij ons staat jouw bedrijfscontinuïteit voorop!
Op maat gemaakte SLA's
24x7 Support
Professioneel NOC (Network Operation Center)
1e, 2e en 3e lijns support
ITIL gestandariseerd
Real-time alerting & monitoring
Eigen storingsdienst
Schaalbare services
Volledig maatwerk
24/7, 365 dagen per dag continue monitoring van jouw systemen
Onze monitoring services helpen problemen vroegtijdig op te sporen en te verhelpen, nog voordat ze invloed hebben op jouw bedrijfsvoering. Met behulp van monitoringsoftware wordt de beschikbaarheid en correcte werking van onze geleverde diensten continu gecontroleerd op gebieden zoals services, netwerk, firewalls, drempelwaarden, alerts en internet. Via alerts kunnen overschrijdingen van drempelwaarden en incidenten aan beheerders of IT-managers worden gemeld. De tools werken 24×7 en afhankelijk van het afgenomen serviceniveau en de prioriteitsstelling worden meldingen aangepakt.
We vertellen graag over onze succesvolle samenwerkingen
GO FULL THROTTLE
MET ONZE CONNECTIVITY SERVICES
In een wereld die voortdurend verandert, is het als organisatie cruciaal om proactief te zijn en snel te kunnen reageren. SouthernHill biedt optimale verbindingen, waardoor jij je kunt concentreren op de kernactiviteiten en altijd klaar bent voor huidige en toekomstige uitdagingen. Met meer dan 10 jaar ervaring en expertise leveren wij maatwerkoplossingen, deskundig advies en ondersteuning voor connectiviteit, beveiliging en IT-projecten.
nieuws, blogs & artikelen
Southernhill
contactgegevens
Met onze jarenlange ervaring, vergaande expertise en brede netwerk hebben we al heel wat (inter)nationale organisaties verbonden. Daarbij maken we gebruik van passende maatwerkoplossingen, deskundig advies en vergaande expertise op het gebied van connectivity, security en IT projecten.
Benieuwd wat SouthernHill voor jou kan doen of wil je advies waarmee je de volgende stap kan zetten? Neem vrijblijvend contact met ons op!
Business Park Stein 108, 6181 MA, Elsloo (NL)
+31 88 050 1601
info@southernhill.nl